U wilt persoonlijke aandacht en korte lijnen

Vandaag de dag is er een duidelijke trend zichtbaar dat verzekeraars en tussenpersonen kiezen voor een bediening op afstand. Hierbij wordt steeds meer gestuurd op telefonische of online advisering. Verder wordt de keuze voor de wijze van dienstverlening niet door maar voor u gemaakt. Dit is niet onze filosofie. Wij werken vanuit een gastvrije en klantgerichte visie waarbij we ons volledig verplaatsen in de beleving en gevoelens van u als klant. Wij zullen u dan ook regelmatig benaderen over zaken en ontwikkelingen die relevant voor u zijn.

Wij werken vanuit een gastvrije en klantgerichte visie waarbij we ons volledig verplaatsen in de beleving en gevoelens van u als klant.

Onder het motto uitstekend presteren en persoonlijk blijven zet Van de Ven Risicobeheer & Verzekeren zich in om bedrijven en ondernemers te ontzorgen. Wij zijn ervan overtuigd dat één op één contact niet alleen heel waardevol is maar zeker ook efficiënt werkt. John van de Ven is en blijft, ook op de langere termijn, uw aanspreekpunt voor alle vragen. En dat werkt wel zo gemakkelijk, snel en prettig. Uw bedrijfsdoelen realiseren door samen te werken op basis van vertrouwen. Daar gaat het om.

Omdat wij onze back-office werkzaamheden goed georganiseerd hebben via betrouwbare en degelijke service-providers kan er extra tijd voor klantcontact vrijgemaakt worden. Deze tijd wordt besteed aan advisering. Maar zeker ook aan begeleiding bij schade.

Gaat uw voor persoonlijke aandacht en korte lijnen? Neem contact met ons op!